Zprávy pro klienty
Načíst další
Header-test

KARIÉRA VE SPRINT:

ŠÍŘENÍ RADOSTI Z POHYBU A TÝMOVÁ PODPORA V KAŽDÉM KROKU.

#sportnaszivisportemzijem

AKTUÁLNÍ NABÍDKA VOLNÝCH POZIC
 

"Naše firemní kultura se nese v duchu SPRINT Spirit a hesla #sportnaszivisportemzijem. Základem jsou pro nás hodnoty TÝMOVOST, KURÁŽ A VYTRVALOST, spojené s posláním šířit radost z pohybu a venkovního života. Hrdě nosíme a testujeme naše produkty, běháme spolu a tvoříme silný kolektiv."

Pracovní život u nás není rozhodně rutinní, je spíše dynamický a plný vášně. Jsme tým jednotlivců spojených láskou k pohybu. Při hledání nových členů naší širší rodiny bereme v úvahu nejen odbornost, ale i chuť podílet se na našem společném úspěchu a poslání. Každý krok, každý běh a každý úspěch je oslavou nás všech. SPRINT Spirit nám dává energii k neustálému posunu dopředu. Naše síla spočívá právě ve společném běhu. Naším závazkem je být důvěryhodným, stabilním a spolehlivým partnerem pro všechny: parťáky v práci, ambasadory, obchodní partnery, zákazníky. #bezimespolecne

CO DĚLÁME: BUDUJEME UNIKÁTNÍ PORTFOLIO ZNAČEK A PROMĚŇUJEME PRÁCI V ZÁBAVNÝ PROŽITEK

Jsme distributoři a ambasadoři unikátních značek sportovního vybavení. Každý produkt, který nabízíme, nese s sebou vášeň pro inovace, jedinečný design a nekompromisní kvalitu. Stejně jako SPRINT i naše značky s sebou nesou zajímavé příběhy a hrdiny. Vytváříme pracovní prostředí, kde každý člen týmu může být součástí této inspirativní cesty. Věříme, že v každém jedinci je jedinečný talent, který přispívá k celkovému úspěchu.

INSPIRACE KAŽDÝM DNEM: #SPORTNASZIVISPORTEMZIJEM

Heslo #sportnaszivisportemzijem není jen slovo na papíře, je to životní styl. Během pracovních dní nejsme jen u stolu, jsme aktivní a spojení s pohybem. Každý den začínáme novou výzvou, ať už je to běhání, testování nových produktů, nebo prostý pobyt venku. Vytváříme atmosféru, kde každý den nabízí něco nového a inspirativního.

Bereme jako benefit možnost přiběhnout na poradu ve sportovním outfitu, namazat si lyže v mazacím servisu, stejně tak jako dát si v teplejších dnech meeting na zahradě, ogrilovat si něco dobrého k obědu, dát si dobrou výběrovou kávu, protáhnout se, dát si 1:1 meeting v chůzi či běhu, osprchovat se, zaparkovat si kolo, uvařit si zdravě, projít se kolem obory s jeleny či zajít na pivo na Molo bar.

Zapomněl sis boty a na Teams zrovna v celofiremních chatu „píplo“, jestli jde někdo kolem poledne běhat? Neva, půjčíš si „testovačky“ a ještě dáš zpětnou vazbu našemu „Zákaznickému servisu“! Nemáš náladu a chceš si sportovat sám, či s kamarády? Řekni si o multisportku, přidáme ti na ní. ? Nevěříš?! Koukni na náš INSTAGRAM. Určitě tam najdeš i příběh jako: „Přišla jsem do SPRINT a nikdy neběhala a teď trénuji s podporou kolegů na svůj první ½ maraton!“

ROZVOJ A TÝMOVOST JE KLÍČEM: ŠKOLENÍ, COACHING A PODPORA
 

ŠKOLENÍ: Věříme v neustálý růst a vzdělávání. Pořádáme různá školení, interní i externí, celofiremní i individuální. Naše firemní prostředí je školou „samospolupráce“, kde každý může nejen získat, ale i předat znalosti! Talenty vítáme a chceme se učit!

PORTÁL SEDUO: Ovládej svůj vlastní vývoj. Díky portálu Seduo můžeš plánovat a řídit své vzdělávání sám. Ve SPRINT jsi trenérem své vlastní cesty a my poskytujeme nástroje k jejímu formování.

ANGLIČTINA: Jelikož naše ambice jdou za hranice ČR, rádi ti pomůžeme zlepšit si angličtinu, nebo s ní třeba znovu začít. Máme tým rodilých mluvčích i jazykové školy.

COACHING: Investujeme do rozvoje našich manažerů. Naší snahou je vytvořit vedení, které nejen řídí, ale také inspiruje a podporuje každý krok svých týmů.

FYZIOTERAPEUT A FIREMNÍ PRÁVNÍK: Zajímá nás tvoje celkové zdraví, proto jsme přizvali do firmy fyzioterapeuta a máme i firemního právníka v případě potřeby. Máme kolem sebe ale i spousty dalších externích konzultantů, o které se s tebou rádi podělíme.

TEAMBUILDINGY A JINÉ AKCE: Umíme a rádi organizujeme. Od skvěle zorganizovaných více denních akcí, přes nahodilé grilovačky, tematické párty, až po koncert kolegovy kapely na skladě.

RODINA A PRÁCE: RESPEKTUJEME OBOJÍ
 

OUTDOOROVÉ VYBAVENÍ: Chceme, abys zažíval radost z pohybu nejen v práci, ale i ve volném čase. Přispíváme nadstandardně na outdoorové vybavení, aby sis mohl užívat venkovní aktivity naplno nejen ty, ale i tvoje rodina.

WORK-LIFE BALANCE: Respektujeme, že s novým kolegou/kolegyní přibíráme i jeho/její rodinu. Práce nesmí narušovat pohodu doma, proto podporujeme harmonii mezi prací a osobním životem. Jsme velice flexibilní ohledně pracovní doby, hybridních režimů, sick-days, práce z mateřské, výjimek v případě potřeby, umíme delší dovolenou, ale i rodinné akce ve firmě ?. Máme k dispozici nadstandardní technické vybavení, které můžeš využívat i z home office. Sleduj nás na LinkedIn a vše se dozvíš i tam!

NEFORMÁLNÍ PROSTŘEDÍ
 

JSME TÝM: Tykáme si, nemáme předepsaný dress code, kecáme spolu na zahradě při obědě, jdeme si společně zaběhat nebo se projít. Nasloucháme potřebám = Fakt se neboj zeptat, když tě něco trápí ?. Nebráníme se nápadům na zlepšení. Máme home office. Jsme dog friendly. A tak dále, a tak dále… To si už musíš zažít sám/a.

Pracuj s námi a zažij SPRINT Spirit na vlastní kůži. Přejeme si, aby ses stal/a nejen součástí této životní sportovní události, ale zároveň hrdým ambasadorem či ambasadorkou této mise. Přidej se k nám a zažij aktivní, inspirativní a naplňující pracovní prostředí! Nezaujala Tě nabídka aktuálních disciplín? Napiš, kde by ses u nás viděl/a ty a třeba něco vymyslíme.


AKTUÁLNÍ NABÍDKA VOLNÝCH POZIC

E-comm manažer

Chceme STAR v oboru! Chceme se učit a zároveň předat náš SPRINT Spirit. Chceme, aby bylo možné s našimi B2C značkami fungovat na stejné kvalitativní úrovni, jako to děláme v B2B (distributorském) modelu. Hledáme někoho, kdo bude schopen jít a obhájit svůj projekt i před vedením firmy. Kdo bude zároveň hrdý ambasador našich B2C značek.

Hledáme spolehlivého experta v řízení celého ekosystému našich e-commerce značek. Budou ho/ji bavit výzvy každodenního plánování, řízení a rozvoje platforem. Hledáme analytického, organizovaného člověka s vysokou schopností se učit. Schopnost kombinovat široké technické/analytické dovednosti s dobrým obchodním porozuměním je nutnost. Preferujeme solidní zkušenosti v marketingu, anebo ochotu se v této oblasti posouvat. Komunikační dovednosti jsou zde samozřejmostí – pro efektivní koordinaci s týmy, partnery a dodavateli, i pro jasné předání myšlenek a strategií. Hlavně pak pro vedení vlastního týmu a projektu!

Zdá se ti, že chceme hrdin(k)u, který/á má v malíku obchod, technologie i vedení lidí? ANO, je to přesně tak. :).

Našel/la ses v úvodním popisu? Směle do dalšího čtení ⬇️

Tvoje zodpovědnosti budou zahrnovat:

  • Pomoci našim značkám (B2C) dosáhnout další úrovně tím, že převezmeš vedení a řízení celého e-commerce ekosystému (včetně vedení týmu). Součástí je úzká spolupráce s dalšími klíčovými týmy – IT, B2B sales, Marketing, Brand tým, externí agentury aj.
  • Zajišťovat dostupnost celého portfolia našich značek na určených teritoriích za účelem dosáhnout plánovaných tržeb. Nezbytná je schopnost vytvářet business plán a vše, co k tomu patří: forecast, vedení marketingových strategií, vyhledávání nových příležitostí a proaktivní přístup k zefektivňování procesů.

Detailně dále ⬇️

  • Vytváření a implementace strategie pro B2C obchodní segment v souladu s celkovým plánem firmy.
  • Identifikace nových příležitostí a trendů na trhu, které mohou ovlivnit B2C oblast.
  • Odpovědnost za dosahování business planu, svěřené P&L a firemní procesy (interní i externí).
Řízení geografické expanze:
  • Příprava strategie na expanzi (zatím) 4 e-shopů do velkoobchodně spravovaných oblastí (6 zemí).
  • Schopnost analyzovat tržní potenciál, konkurenci a příležitosti v regionech.
  • Příprava IT systémů (překlady, měny, zákaznický servis, interní procesy).
  • Zajištění dodavatelů služeb (doprava, platební brána, legislativa).
  • Definice nákladů na otevření trhu.
  • Zvyšování tržního podílu a rozvoj nových obchodních příležitostí.
Dosahování stanovených cílů, které se mohou lišit na úrovni e-shopu, země, období:
  • Revenue
  • ROI
  • GA metriky
  • Počet objednávek
  • Atp.

Zajišťování vysoké kvality zákaznické zkušenosti při nákupu na platformě e-commerce.
Implementace a optimalizace postupů pro zákaznický servis.
Hodnocení finančních výsledků a přijímání opatření pro dosažení finančních cílů.

  • P&L
  • Odpovědnost a schopnost pravidelné revize P&L
  • Plánování / Vyhodnocování / Reforecasty
  • Zkušenost s ovlivňováním nákladů
  • Náklady spojené s operations/logistikou

Vzdělání v oboru je výhodou, ale není nutností, pokud ho převyšuje zkušenost a nasazení. Předpokládaná je schopnost analytického myšlení a pokročilé znalosti GA4. Úroveň práce v Excel a MS Office by měla být nadstandardní. Zkušenost s vedením a expanzí e-comm projektů je nutná. Zdatnost v komunikační dovednosti se očekává v českém i anglickém jazyce, v psané i mluvené formě. Velkou výhodou je zkušenost práce s Power BI, Tableau či s projektovými nástroji jako Asana, Trello, ClickUp aj.

Pokud bychom měli zdůraznit důležité schopnosti, budou to tyto:

HARDSKILLS:
  • Vynikající znalost MS Office
  • „Technologická gramotnost“
  • Práce s analytickými nástroji
  • Vynikající ústní a písemné dovednosti v angličtině
  • Skvělé analytické dovednosti a znalosti GA4
  • Práce s projektovými nástroji
  • Schopnost aplikovat inovace
  • Schopnost zapojit AI do firemních procesů
SOFTSKILLS:
  • TOUHA PRACOVAT VE SPORTOVNÍM PROSTŘEDÍ.
  • Schopnost proaktivně řešit problémy a vždy vystupovat jako silný lídr týmu.
  • Schopnost efektivně řídit čas a prioritizovat.
  • Skvělé organizační schopnosti.
  • Vysoká míra samostatnosti a zodpovědnosti.
  • Schopnost strategicky přemýšlet s ohledem na dlouhodobou perspektivu.
  • Schopnost vidět širší obraz. Rozhodovací schopnost, která jde ruku v ruce s dlouhodobými obchodními cíli.
  • Řešení problémů a adaptabilita.
  • Pozornost k detailům.
  • Prozákaznický přístup.

Kdo je "Sales tým" ve SPRINTU?

Obchodní tým zodpovídá za plnění obchodních cílů firmy (B2B i B2C) napříč všemi trhy a značkami. Strategicky pracuje se značkami vybraného Brand portfolia a nabízí je vhodným partnerům tak, aby maximalizoval celkové obchodní příležitosti v dlouhodobém horizontu. Stanovuje obchodní priority a z nich vycházející expediční priority. Monitoruje odprodeje a přijímá adekvátní opatření k udržení dlouhodobého růstu. Úzce spolupracuje s dalšími týmy, jako jsou: Brand, Marketing, Logistika, IT. Je veden Seniorním obchodním manažerem: „Head of Sales“.

Proč Tě hledáme?

Potřebujeme „hlavu“ našich B2C „značek“, a tím dát našemu segmentu B2C větší váhu. Chceme vytvořit samostatný e-comm tým a najít mu toho nejlepšího trenéra a stratéga, který bude kopat za svůj tým. Zároveň ale nezapomene na svou širší rodinu „Obchodního týmu“, bude vnímat celkové obchodní strategie a cíle a bude schopen o nich diskutovat.

Jak bude vypadat náborový proces?

Výběrový proces zahrnuje 2–3 kola pohovorů, včetně zadání a vypracování případové studie, prezentované vedení firmy.

Výše platu až:

110 000 CZK (80 % fix/20 % KPI)

Sedí Ti vše zmíněné alespoň z 85 %? Tak pošli CV na email ahoj@sprint.cz!

Obchodní zástupce Key accounts a B2B online

Potřebujeme do týmu obchodního dravce, který svým nasazením bude ochoten pracovat v tandemu se zkušeným Obchodním manažerem. Bude hrát nejvyšší ligu na přiděleném hřišti, ale zároveň spolehlivého spoluhráče s respektem ke zkušenostem dalších kolegů. Hledáme proaktivního a samostatného kolegu/-yni, který/-á bude schopen nejenom navnímat trendy, ale držet s nimi krok. Vzhledem k přidělené oblasti fungování hledáme i inovátora/-ku ve světě online a B2B a zkušeného jedince s využíváním potenciálu skrze „market places“, virtuální produkty, datová napojení atd. Zároveň se u nás může dobře rozvíjet někdo, kdo je ochoten se posouvat ve svěřených úkolech. Takovému kolegovi/-yni nabídneme možnost se vzdělávat a posouvat na profesní i osobní úrovni. Cestování zahrnuto. :)

Našel/la ses v úvodním popisu? Směle do dalšího čtení ⬇️

Tvoje zodpovědnosti budou zahrnovat:

  • Obchodní zastoupení pro klíčové zákazníky (nejen online, ale i v terénu) a zákazníky s orientací na online prodej a Marketplace s přesahem do dalších evropských teritorií.
  • Práce s portfoliem svěřených klíčových zákazníků:
    • Maximální vytěžování tržního potenciálu skrze svěřené portfolio a sledování příležitostí na trhu.
    • Plánování marže a efektivity zákazníků, případně konverze mezi zákazníky a zlepšování profitability na svěřeném portfoliu.
  • Otevírání nových příležitostí spadajících segmentačně do portfolia. Jejich zavádění do systému a systematická práce na jejich rozvoji.
  • Budování vztahů se zákazníky.
  • Aktivní rozvoj zákazníků
    • Plánování tržeb – na základě očekávání firmy, tržního podílu daného prodejce a podílu našich značek.
    • Efektivní práce se značkou – plánování sortimentního mixu, aby reflektoval potřebu trhu a možnosti zákazníka.
    • Využívání celého portfolia našich značek a aktivní otevírání možností s danými zákazníky. Maximalizace tržeb na daném zákazníkovi.
  • Využívání spolupráce uvnitř firmy
    • Vendor marketing oddělení – spolupráce na plánování kampaní.
    • Brand oddělení – spolupráce na tvorbě podkladů a materiálů pro zákazníky. Aktivní komunikace oběma směry.
    • Tech Rep – aktivní spolupráce s „Head of Tech Reps“, zajišťování školení a udržení kvality komunikace značky u našich zákazníků.
    • Ostatní „Obchodní zástupci“ – extrémní důraz na týmovost, kvůli přesahu dané pozice do regionů, kde fungují samostatně další Obchodní zástupci, a mohou tak pozitivně i negativně ovlivnit vývoj značek v daných teritoriích.

Nutností je nejen dlouhodobější zkušenost s obchodem v oblasti B2B/nebo na straně nákupu, ale i vysoká technologická gramotnost. Hledáme někoho, kdo v této oblasti bude rozhodně influencer spíše než follower. Potřebujeme proaktivního inovátora v zavádění procesů, které mohou ovlivnit B2B segment firmy. Náš kandidát musí mít excelentní komunikační a vyjednávací dovednosti, a to v českém i anglickém jazyce. Víc než dobrá orientace v online prostředí je povinná. Ideální je zkušenost na straně nákupčího či zkušenost s managementem zákaznických vztahů.

Pokud bychom měli zdůraznit důležité schopnosti, budou to tyto:

HARDSKILLS:
  • Velmi dobrá úroveň komunikace v anglickém jazyce (mluvená i psaná forma).
  • Vysoká úroveň práce s MS Office.
  • Velmi dobré vyjednávací a komunikační schopnosti.
  • Technologická gramotnost.
  • Vysoká míra adaptability (nové trhy, značky, trendy, příležitosti).
  • Schopnost aplikovat inovace.
  • Analytické myšlení.
  • Orientace v online prostředí.
  • Zkušenost s GA4/ reportovacími systémy – výhodou.
SOFTSKILLS:
  • TOUHA PRACOVAT VE SPORTOVNÍM PROSTŘEDÍ.
  • Schopnost proaktivně řešit problémy.
  • Týmový přístup.
  • Proaktivní přístup.
  • Vysoká míra samostatnosti a zodpovědnosti.
  • Schopnost strategicky přemýšlet s ohledem na dlouhodobou perspektivu.
  • Schopnost vidět širší obraz. Rozhodovací schopnost, která souhlasí s dlouhodobými obchodními cíli.
  • Řešení problémů a adaptabilita.
  • Nadšení pro inovace.

Kdo je „Sales tým“ ve SPRINTU?

Sales tým zodpovídá za plnění obchodních cílů firmy (B2B i B2C) napříč všemi trhy a značkami. Strategicky pracuje se značkami vybraného Brand portfolia a nabízí je vhodným partnerům tak, aby maximalizoval celkové obchodní příležitosti v dlouhodobém horizontu. Stanovuje obchodní priority a z nich vycházející expediční priority. Monitoruje odprodeje a přijímá adekvátní opatření k udržení dlouhodobého růstu. Úzce spolupracuje s dalšími týmy, jako jsou: Brand, Marketing, Logistika, IT. Je veden Seniorním obchodním manažerem: „Head of Sales“.

Proč Tě hledáme?

Cíl je rozšířit Sales tým o nového člověka, který by se mohl strategicky soustředit na Key accounts a Online B2B zákazníky nejen v ČR. Pomůže jednak uvolnit kapacitu „Head of Sales“ pro strategické vedení celého obchodního týmu, ale zároveň naplnit nevyužitý růstový potenciál v dané oblasti. Potenciál této pozice by mohl být v budoucnu rozšířen i o vedení dalších kolegů/Obchodních zástupců v jednotlivých teritoriích.

Jak bude vypadat náborový proces?

Výběrový proces zahrnuje 1–2 kola pohovorů, také možnost zadání případové studie ve 2. kole.

Výše platu až:

90 000 Kč (70 % fix/ 30 % KPI)

Sedí Ti vše zmíněné alespoň z 85 %? Tak pošli CV na email ahoj@sprint.cz!

Senior Brand a marketing manažer

Kdybychom řekli, že chceme postavit tým pro Evropskou ligu SPRINT, pak určitě hledáme trenéra/-ku, který/-a se takové výzvy nezalekne! :) Hledáme člověka, který by měl o značce vědět první poslední, a být tak schopen navrhovat a instruovat, jak implementovat a rozběhnout tu nejideálnější strategii pro růst značky. Tato pozice je ideální pro zkušeného leadera, odhodlaného vést, ale i předávat své know-how nadšeným parťákům v týmu. Náš budoucí talent má schopnost vyprávět příběhy značek koncovým zákazníkům na svěřených trzích, buduje a pečuje o jedinečné a svěřené portfolio značek a má schopnost udržovat dobré vztahy s dodavateli. Denně formuluje jasná zadání pro dobrý výsledek nejen svého, ale i obchodního týmu. Hledáme "supermanažera/ku"? :) Spíš ANO.

Našel/la ses v úvodním popisu? Směle do dalšího čtení ⬇️

Tvoje zodpovědnosti budou zahrnovat:

  • Vedení a trénink Brand manažerů, Marketing specialistů a "Tech Reps" týmu: což znamená každodenní komunikaci, formulaci strategií svěřených značek, hledání talentových a rozvojových potenciálů v týmu, sledování „funkčnosti“ celého týmu, případné rozšiřování struktury Brand oddělení.
  • Nastavování a vyhodnocování brandových a marketingových KPI.
  • Vedení strategických dialogů s vedením firmy.
  • Vyjednávání se svěřenými značkami: schopnost komunikovat a vyjednávat potřeby zjištěné ze svěřených teritorií, případně potřeby zjištěné na základě analýzy trhu, konkurence, trendů ad.
  • Plánování marketingových strategií značek, vlastnictví marketingových budgetů.
  • Nastavování G2M strategií: pricing, distribuce, B2C cílení, vyjednávání s dodavateli, znalost 360° marketingového přístupu.
  • Sledování výkonu značek podle všech klíčových ukazatelů a navrhování korekčních opatření, pokud je to nutné.
  • Monitorování dynamiky trhů a identifikace obchodních/marketingových příležitostí.
  • Křížová funkční spolupráce s klíčovými odděleními, jako je logistika, IT, E-commerce a hlavně s Obchodním oddělením (pomoc s prezentací značek B2B zákazníkům).

Vysokoškolské vzdělání je výhodou, nicméně pro odhodlaného „zkušenáře“ může být SŠ s maturitou naprosto dostačující. Předpokladem jsou excelentní komunikační dovednosti, a to jak v českém, tak anglickém jazyce. Rozhodně se předpokládá zkušenost s přípravou a implementací G2M strategií, zkušenost s vedením týmu a nastavováním a vyhodnocováním KPI. Dostatečná míra „ownershipu“ je naprosto žádoucí. Chceme vidět strategické myšlení a myšlení zaměřené na řešení problémů, také silnou orientaci na výsledky a schopnost efektivně řídit čas a prioritizovat.

Pokud bychom měli zdůraznit důležité schopnosti, budou to tyto:

HARDSKILLS:
  • Vynikající znalost MS Office.
  • Vůle a zručnost pro práci se systémy a interními nástroji.
  • Tvorba a implementace strategií značky.
  • Analytické myšlení.
  • Monitoring trendů.
  • Práce s analytickými nástroji.
  • Vynikající ústní a písemné dovednosti v angličtině.
SOFTSKILLS:
  • TOUHA PRACOVAT VE SPORTOVNÍM PROSTŘEDÍ.
  • Leadership a vedení týmů.
  • Schopnost proaktivně řešit problémy a vždy vystupovat jako silný lídr týmu.
  • Schopnost být hrdým ambasadorem svěřených značek.
  • „Storytelling“.
  • Výborné prezentační a komunikační dovednosti.
  • Nadšený přístup: „pojďme na to společně přijít“.
  • Schopnost efektivně řídit čas a prioritizovat.
  • Solidní organizační schopnosti.
  • Schopnost budovat a udržovat dlouhodobé vztahy.
  • Vysoká míra samostatnosti a zodpovědnosti.
  • Schopnost strategicky přemýšlet s ohledem na dlouhodobou perspektivu.

Kdo je "Brand tým" ve SPRINTU?

Brand a marketing tým je multifunkční tým zahrnující mimo jiné logistiku, „demand planning“, marketing a „Tech Reps“ tým. Tento tým se nadšeně stará o svěřené značky a bere je téměř za své vlastní. Působí v pražské kanceláři. Jeho výstup a znalost koncového zákazníka je základním pilířem pro výkon a cílení obchodního týmu.

Proč Tě hledáme?

Chceme nalézt silnou osobnost pro vedení a trénink celého dosavadního Brand týmu a rozšíření firemní struktury s cílem naplnění Growth Potencials (GP) a strategických cílů.

Jak bude vypadat náborový proces?

Výběrový proces zahrnuje 2–3 kola pohovorů, včetně zadání a vypracování případové studie, prezentované vedení firmy.

Výše platu až:

110 000 CZK (80 % fix/20 % KPI)

Sedí Ti vše zmíněné alespoň z 85 %? Tak pošli CV na email ahoj@sprint.cz!

Specialista řízení zásob

Do Brandového týmu hledáme soustředěného spoluhráče. Člověka, kterému bude dobře mezi sportovními značkami, ale zároveň mu bude ještě líp za alespoň dvěma monitory. Bude mu potěšením zkoumat data během většiny své pracovní doby! :) Náš nový parťák/čka ví, že čas a efektivita jsou peníze. Umí si prosadit, že je dobré doobjednat boty, kalhoty aj., a to nejenom proto, že jsou hezké, ale proto, že to ukazují čísla. Bude v tom natolik dobrý, že se o něj budou prát i kolegové ze Sales týmu. :)

Našel/la ses v úvodním popisu? Směle do dalšího čtení ⬇️

Tvoje zodpovědnosti budou zahrnovat:

  • Efektivní doobjednávání a nabízení volného zboží podle reality čísel v ERP systému s ohledem na obchodní plán a výši skladu na denní bázi.
  • Kompletní agenda týkající se předobjednávek a doobjednávek napříč všemi značkami a trhy: konsolidace dat a následný forecast volné zásoby (B2B i B2C), strategie předobjednávek / doobjednávek na základě dostupnosti skladu.
  • Nastavení automatizace procesů doobjednávek + reporting.
  • Pomoc s přípravou a implementací ABC analýzy.
  • Včasné zadávání konfirmací objednávek/ předobjednávek do "ERP systému".
  • Hlídání stavu dodávek a reklamací s dodavateli.
  • Kooperace s logistickým specialistou a vzájemný zástup.

Hledáme člověka, který bude přinášet vlastní pohled, zkušenost a orientaci v datech. Bude samostatný v nastavování parametrů, hlídání procesů a ovlivňování práce dalších lidí.

Tato pozice nám umožní rychle a organicky růst a firmě pomůže zlepšit cashflow pomocí obrátky skladu. Důslednost a analytický přístup jako tvá "druhá kůže" je více než konkrétní ukončené vzdělání.

Pokud bychom měli zdůraznit důležité schopnosti, budou to tyto:

HARDSKILLS:
  • Vysoká IT gramotnost
  • Nadstandardní zkušenost s MS OFFICE / MS EXCEL
  • Zkušenost s Ecom prostředí a jeho znalost výhodou
  • Analytické a strategické myšlení
  • Zkušenosti v práci s Power BI, ERP systémy
  • Anglický jazyk na komunikační úrovni
SOFTSKILLS:
  • TOUHA PRACOVAT VE SPORTOVNÍM PROSTŘEDÍ
  • Samostatnost a spolehlivost
  • Schopnost učit se a rozvíjet se
  • Organizační dovednosti
  • Týmová spolupráce
  • Řízení času
  • Řešení problémů

Kdo je "Brand tým" ve SPRINTU?

Brand a marketing tým je multifunkční tým zahrnující mimo jiné logistiku, „demand planning“, marketing a „Tech Reps“ tým. Tento tým se nadšeně stará o svěřené značky a bere je téměř za své vlastní. Působí v pražské kanceláři. Jeho výstup a znalost koncového zákazníka je základním pilířem pro výkon a cílení obchodního týmu.

Proč Tě hledáme?

Chceme nalézt zkušeného a organizovaného parťáka, který svou pozicí může výrazně ovlivnit dynamiku objednávek, a tím vysokým podílem přispět k dosahování obchodních a růstových cílů firmy. Tato nová pozice bude klíčová i pro celý obchodní tým.

Jak bude vypadat náborový proces?

Výběrový proces zahrnuje 1–2 kola pohovorů, možnost zadání a vypracování případové studie.

Výše platu až:

50 000 Kč (+ možnost odměn za splněná KPI)

 

Sedí Ti vše zmíněné alespoň z 85 %? Tak pošli CV na email ahoj@sprint.cz!

Vendor marketing specialista

Do SPRINTU hledáme parťáka nebo parťačku, kteří se nebojí "vícebojových" disciplín. Umění pracovat v multifunkčním týmu a samostatně hledat příležitosti je „must have“ našeho nového člena týmu Brand. Hledáme člověka, pro kterého jsou vendor nebo shopper marketing velkou známou a „omnichannel“ marketing má pořádně osahaný. Nebráníme se tě spoustu věcí naučit, ale zároveň bychom se v této konkrétní disciplíně rádi přiučili i my. Naše pracovní prostředí může být velmi dynamické a měnící se, takže bys měl/a být schopen/na rychle reagovat na změny v trhu a přizpůsobit své strategie podle potřeby. "Rozhodovací paralýza" a "nesamostatnost" jsou tedy termíny, které v tvém slovníku chybí. ?

Našel/la ses v úvodním popisu? Směle do dalšího čtení ⬇️

Tvoje zodpovědnosti budou zahrnovat:

  • Vedení a exekuce vendor marketingu pro „key accounts“ s přesahem do dalších evropských teritorií.
  • Schopnost efektivně zapojit B2B zákazníky do marketingových kampaní a práce se svěřenými budgety s cílem zvýšit odprodej dodávaného zboží a zajištění růstu brand awareness pro obě strany.
  • Plánování vendor a marketing aktivit v blízké spolupráci s obchodním týmem, a to jak v online, tak „offline“ verzi = přímo na obchodech.
  • Budování nadstandardních vztahů s B2B zákazníky s cílem zajištění efektivních investic.
  • Plánování a provádění digitálních marketingových kampaní včetně obsahového marketingu, SEO/SEM, sociálních médií a e-commerce platforem.
  • Sledování výkonnosti marketingových aktivit, analyzování dat trhu a konkurence, předkládání pravidelných reportů a doporučení pro vylepšení strategií.
  • Spolupráce s interními týmy (Sales, Brand, Marketing, Tech Reps...) a externími agenturami při plánování a realizaci marketingových kampaní a akcí.
  • Přinášení nových nápadů a inovativních přístupů k marketingovým aktivitám s cílem zaujmout zákazníky a vytvořit konkurenční výhodu.

Věříme, že zkušenost může mnohonásobně předčít konkrétní vzdělání. Více nám záleží na komunikačních dovednostech, a to jak v českém, tak anglickém jazyce. Výhodou je strategické myšlení, ale nutností je zejména analytické myšlení s dostatečnou mírou kreativity a inovace. Zkušenost s omnichannel marketingem a vendor/shopper marketingem je nutnost (a neměla by být jen „letmá“). Budeš mít zodpovědnost za budgety a jejich efektivní distribuci. Obrovskou výhodou je zdatnost v práci s projektovými nástroji a další technické know-how i orientace v AI (čas jsou peníze :)).

Pokud bychom měli zdůraznit důležité schopnosti, budou to tyto:

HARDSKILLS:
  • Dobrá znalost MS Office.
  • Zkušenost s některým z projektových nástrojů/ „project management“.
  • Schopnost analyzovat trh a konkurenci.
  • Monitoring trendů.
  • Práce s analytickými nástroji.
  • Komunikativní ústní a písemné dovednosti v angličtině.
  • AI výhodou.
  • Konkrétní znalost a zkušenost s digitálními marketingovými kanály, jako jsou PPC reklamy, sociální média, obsahový marketing, e-mail marketing atd.
  • Znalost principů SEO a SEM a schopnost využít je ke zlepšení viditelnosti webu.
SOFTSKILLS:
  • TOUHA PRACOVAT VE SPORTOVNÍM PROSTŘEDÍ.
  • Komunikační schopnosti: Schopnost efektivně komunikovat se zainteresovanými stranami, včetně týmu, dodavatelů a zákazníků (ústně i písemně).
  • Týmová spolupráce: Schopnost pracovat v týmu a přispívat k jeho úspěchu prostřednictvím sdílení nápadů a spolupráce na projektech.
  • Adaptabilita: Schopnost přizpůsobit se rychle měnícím se podmínkám a situacím v prostředí sportovního průmyslu a marketingu.
  • Kreativita: Schopnost přicházet s novými a inovativními nápady pro marketingové kampaně a strategie, které zaujmou zákazníky.
  • Proaktivita: Schopnost předvídat potřeby zákazníků a tržních trendů a iniciativně reagovat na tyto potřeby.
  • Řešení problémů: Schopnost identifikovat problémy a hledat efektivní řešení s využitím analytického a kritického myšlení.
  • Organizační schopnosti: Schopnost spravovat více úkolů a priorit, a to efektivně a včas, aby bylo dosaženo stanovených cílů.
  • Porozumění zákazníkům: Schopnost porozumět potřebám zákazníků a dodavatelů a jednat s nimi s respektem a porozuměním.

Kdo je "Brand tým" ve SPRINTU?

Brand a marketing tým je multifunkční tým zahrnující mimo jiné logistiku, „demand planning“, marketing a „Tech Reps“ tým. Tento tým se nadšeně stará o svěřené značky a bere je téměř za své vlastní. Působí v pražské kanceláři. Jeho výstup a znalost koncového zákazníka je základním pilířem pro výkon a cílení obchodního týmu.

Proč Tě hledáme?

Snažíme se rozšířit Brand a marketing tým o specializovanou pozici, která bude velkou oporou pro obchodní tým. Zároveň celému SPRINTU pomůže dosáhnout a využít růstový potenciál s atraktivními sportovními značkami.

Jak bude vypadat náborový proces?

Výběrový proces zahrnuje 1–2 kola pohovorů, také možnost zadání případové studie ve 2. kole.

Výše platu až:

 

60 000 Kč (+ možnost odměn za splněná KPI)

Sedí Ti vše zmíněné alespoň z 85 %? Tak pošli CV na email ahoj@sprint.cz!

KONTAKTNÍ FORMULÁŘ

K číslu třistadvacetšest přičtěte dvacetpět a zapište výsledek (pomocí číslic, ne slovy):

Odesláním berete na vědomí zpracování osobních údajů.